Konferensen arrangeras av Conceptal Change SIG, European Association for Research on Learning and Instruction.

Följande personer reser till Concetual change konferens i augusti; Caroline Ignell, Mattias Arrhenius, Cecilia Lundholm och Ann-Sofie Jägerskog. Saknas på bilden gör Peter Davies.

 

Till konferensen reser 5 medlemmar ur gruppen – Mattias Arrhenius, Peter Davies, Caroline Ignell, Ann-Sofie Jägerskog och Cecilia Lundholm – och presenterar följande konferenspapper:

Arrhenius, M., Ludnholm, C. & G. Bladh.  Student´s conceptions of causes and processes forming eskers and erratics.

Ekström, L. & C. Lundholm. ’How much politics is there?’ Exploring students’ views on values and objectivity in political science from an epistemic cognition perspective.

Ignell, C., Davies, P. & C. Lundholm. Students’ personal epistemological beliefs and climate change solutions.

Jägerskog, A-S., Davies, P. & C. Lundholm. Making possible by making visible. Investigating learning opportunities when using different visual representations of price. (Presenteras också på Comprehension of Text and Graphics SIG konferens, European Association for Research on Learning and Instruction).

Pappret av Ekström & Lundholm är del av ett symposium med titeln Epistemic Cognition and the Social Sciences.

Läs mer: