Utlysning av medel för genomförande av arbetsmarknadskopplade aktiviteter för studenter under Humanistdagen 2018

2018 års arbetsmarknads- och inspirationsdag för studenter inom humaniora, Humanistdagen, äger rum den 11 april. För aktiviteter avseende detta ändamål finns medel att söka från Humanistiska fakultetsnämnden, totalt 100 tkr. Medlen är tänkta som ett tillskott i de fall extra kostnader uppstår för exempelvis lokalhyra eller arvodering av föreläsare.

Ansökan
Ansökan ska inges Humanistiska fakultetskansliet i brevdokument undertecknat av prefekt. Till äskandet ska en preliminär budget bifogas. Ansökan skickas per mail till registrator@su.se med angivet dnr i ämnesraden samt med kopia till yliali.asp@su.se senast den 19 februari 2018.

Utbetalning av medel
Beviljade medel kommer att betalas ut i efterhand mot uppvisande av faktiska kostnader.